Hankin neljä kirjaa:

1) Karen Pryor, Reaching the Animal Mind. Aivan loistava kirja, joka kertoo Karenin omista kokemuksista eläinten kouluttajana. Tuskin maltan jättää sitä käsistäni.

2) Turid Rugaas, Barking, the Sound of Language. Ai minunko koirani haukkuisivat? Ai että se häiritsisi minua? Mistä niin päättelitte? Olen kirjan alussa, mutta toivon sieltä löytyvän taikasauvan ja salasanat, joilla saan koirani hiljaisiksi.

3) Salme Mujunen, Saalisvietti koiraharrastuksessa. Kiehtova kirja, jonka olen lähes lukenut loppuun. Paljon ajateltavaa, josta osasta olen samaa mieltä ja osaa pohdin yhä. Mujunen jakaa koirat melko tasan tarkkaan niihin, joita kannnattaa kouluttaa (koiralla on viettiä) ja niihin joita ei kannata kouluttaa (ei viettiä). Mmmmm, olen ehkä samaa mieltä, mutta onko se sittenkään noin musta-valkoista.....

4) Salme Mujunen, Tie tottelevaisuusvalioksi. Tämän kirjan olen joskus lainannut kirjastosta ja pidin siitä. Kirja on "For Dummies", näin koulutat pennusta tottelevaisuusvalion. Heh heh, seuraan neuvoja ja koulutan Honeysta tottelevaisuusvalion helposti ja suoraviivaisesti.