Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Poikani osallistui musiikkimessuilla olleisiin GH5 SM-osakilpailuun ja... VOITTI, saaden osallistumisoikeuden SM-kisoihin! Nyt vain jännäämään SM-kisoja. 

Itse kiertelin kirjamessuja antikvariaattipuolella ja olisin voinut helposti viettää siellä koko päivän. Paljon kaikkea ihanaa jäi sinne (katso kuva ylhäällä), mutta paljon kivaa lähti mukaan (katso kuva alhaalla).

Muutama puutarhakirja: Ruutuviljely, kaksi kirjaa valkosipulista ja yksi yrteistä. Neljä Miss Marplea, ennakoin eläkeikää ja etsin roolimallia : )
Yksi Maria Langin kirja, Kuoleman aaria. Vastapainoksi Dalai Laman Työn iloa ja Lin Jutangin Maallinen onni.
Eläinpuolelta löysin Karl von Frischin (s. 1886) kirjan Mehiläisten elämästä, kuudes painos vuodelta 1964. Koirakirjaksi valitsin John Groganin Marley ja minä.

Eli melko hillittyä, tosin täytyy tunnustaa, että juuri kun olin pääsemässä vauhtiin, kuopukseni alkoi nykiä ja töniä minua kohti ulko-ovea.

Mutta kotona odottaa tämän viikon saldona noiden lisäksi äitini minulle synttärilahjaksi ostama Paolo Coelhon uusin kirja Voittaja on yksin.

Isäni antoi minulle 13 dekkaria, Harjunpäätä ja muita minulle tuntemattomia. Nekin odottavat lukijaansa, pimeät talvipäivät, olen varautunut sohvan nurkkaan majoittautumisen kuuman juoman kanssa  : )