Sää oli mitä mainioin ja minulle tuli hiki, kun ryntäilin puskat ryskyen Bichon jäljessä. Minusta melkein tuntuu, että se sai idean päästä kiinni. Etsimme Yaelia ja Rouskua (ja päinvastoin). Plussaa on se, että Bicholla on vetovaljaat ja se jaksaa vetää minua perässään. Miinusta se, että jos maa on hiukankin liukas, lennän kuin leppäkeihäs sen perässä.

Rouskukin osoitti häivähdyksen siihen suuntaan, että se tiesi mitä oli tekemässä. Treenasimme myös Danan ja Niinan kanssa. Yael oli Danan parina ja teidän olisi pitänyt nähdä Danan ilme. "Yael, eikö sinusta ole jo ollut tarpeeksi riesaa, nyt vielä hukkaat lauman metsään ja MINÄ, MINÄ joudun etsimään ne... Mutinaa, mutinaa".  Niina oli minun parinani ja se oli taitava niinkuin aina.

Roosa oli Akun ja Eetun kanssa mukana treenaamassa, Anna Snögön ja Lotta Lillan kanssa.

Etsintöjen välissä päästimme koirat leikkimään parkkipailla.