"Niina, Noora ja Dana on rikkonu sun hihnan ja rattaat... Noora oli purrut sen näyttelyhihnan ja Dana nykäisi itsensä tänään irti ja se napsahti poikki. Sitten sieltä rattaiden sisäpuolelta on vähän rikottu, mutta periaatteessa se ei vielä haittaa, se oli just siitä ennen vetoketjua, ei onneksi kuitenkaan vetoketjua ollut rikkonut.

Ja sit lopuksi, olin antanut ne possun nenät Niinalle ja Danalle sen naksutinluennon ajaksi. Kun menin autoon niin heitin ne nenät rattaiden tavaraboksiin ja joku oli autossa kotimatkalla mennyt tekemään siihen verkkoon ison reiän, että saisi ne nenät ulos sieltä.. Irrotin sen tavaraboksin ja katson vielä, että saako sitä jotenkin paikattua..."

***
Olen sanaton...

***

"Dana ja Niina istu niissä raittaissa siellä naksutinluennolla, sinne ei pitäny siis tällä kertaa ottaa koiria mukaan (mutta ne olivat mukana, koska vedin pentukurssin ja toko A:n ennen luentoa). Sitten Dana alkoi läähättämään ja vinkumaan ja mun oli pakko ottaa se syliin, että se olisi hiljaa.

Sitten se nukahti tyytyväisenä mun syliin ( rattaat oli siis ihan mun polvissa kiinni). Sitten kun se nukkui niin olin siirtämässä sitä takaisin rattaisiin, mutta se heräsi siihen. Laitoin sen kuitenkin istumaan siihen Niinan viereen. Meni kaksi sekuntia ja Dana alkoi taas itkemään, se tuijotti mua silmiin ja alkoi pitämään semmoista surullista pitkää vikinää.

Pakkohan mun oli ottaa se syliin, ettei se häiritsisi luentoa ja se taas nukahti. Ei tarvittu edes naksua, kun koira oppi, että itkemällä pääsee syliin..."

***

Olen sanaton... Mutta jos kuulette Berliinistä Espooseen huudon "Danaaaa" (sävelkulku sama kuin Vaahteramäen Eemelin isän huudossa "Eeemelii"), niin älkää hämmästykö.